Wednesday 4 July 2012

Blast From The Past-Brazil First Time



Buraz i ja smo se dobro ogrebali na aerodromu jer nas je kvocka na check-inu uguzila oboje u business klasu tako da smo se mogli sirit i komodat. Ne znam ni sama kako nam se to dogodilo. Mislim da smo joj se sazalili kad je vidila nasa pokisla lica nakon sto nam je rekla da su jedina sjedala koja su ostala ona odvratna srednja sjedala di nema prostora ni za disanje, a kamoli za noge rastegnut.
Onda nam je rekla da sacekamo malo, osla malo pricat s nekim drugim i uguzila nas u biznis klasu.
Tamo ima prostora za trcanje, fino se rasiris, prucis ko kenjcina i uzivas. Os lezat, os sjedit, os podvit noge...za sve ima prostora.
I jos te hrane onak turbo ekskluzivno. Valjda prvi put u zivotu da sam se prejela avionskom hranom.
Ipak, zakljucila sam da ne mogu zaspat u avionu ni pod razno, bez obzira dal se vozim obicnom ili biznis klasom.
Tako da sam 14 sati bila razgoracenih ociju i dosadjivala se i gnijezdila na sjedalo-krevetu ko kokos na jajima.
Skuzila sam da su im sve stjuardese bile oblajhane u plavo.
Onak izgorene od sunca, tamne oci i platinasto plava zblajhana kosa.
To im je valjda zadnji krik mode.
Iako ne znam koji im je kurac da se blajhaju kad se iz aviona vidi da je neprirodno i da im ne stoji.
Mislim da su sve zgodne stjuardese bile u ekonomskoj klasi. Nas su sluzile matronly babe i pederi.
Reko je buraz da je to zbog toga jer ne meremo dobit i ovce i novce. Mi smo se mogli sirit i uzivat u ukusnoj klopi, pa smo morali imat ruzne stjuardese, a oni u ekonomiji su se guzvali i imali ljepotice.
Inace, ostali putnici u biznis klasi su svi izgledali ko glumci iz telenovela. Mozda i jesu bili, al ja ih ne prepoznajem.
Eh, da...u avionu su nam se sve stjuardese i stjuardi obracali na portugalskom. Onda mi je dopizidlo pa sam im rekla da nisam Brazilka, a oni su se uzjogunili i rekli da izgledam ko Brazilka pa su mislili da jesam.
Onda su pogledali brata i rekli da on nikako ne izgleda ko Brazilac, al ja da.

Brat je na to reko nek se jebem i da ce on zato bolje proc u Brazilu jer ce Brazilkama bit egzotican pa ce ga htjet ljubit, a mene niko nece jer cu im izgledat obicno i domace.
Kad smo konacno sletili na aerodrom, docekala nas je vrucina i nekakav tropikalno-socijalisticki ugodjaj.
I dalje su mi se svi obracali na portugalskom. Onda sam konacno i skuzila da je moj portugalski zapravo u banani jer ovi tolko brzo pricaju da moram napregnut sve mozdane celije da ih razumijem...i onda ih razumijem samo nesto.
Oni mene uopce ne razumiju. Mislim da mi je naglasak u kurcu.
Inace su svi jako ljubazni i odmah se nude da ce te vodit amo ili tamo.
Tako smo u avionu upoznali nekog koji radi za Varig (njihovu avio kompaniju) i cim je cuo da brat voli nogomet odmah nam je uvalio broj i reko da ga nazovemo i da ce nas on odvest na utakmicu i na plazu i sta ja znam gdje sve ne.
I tako sa svakim koga god upoznas. Odmah se nude za razvoz, razgledanje, ruckove, vecere i tako dalje.
To je dobro.
Buraz i ja smo iznajmili stan na Copacabani. Mali je, al cool. Sve zgrade u kojima im stanuje srednja i visa klasa imaju portire, ograde, kamere i tako dalje. To su zapravo ko neke tvrdjave tako da ih odvoje od siromaha.
To mi je malo sokantno. Tako i nasa zgrada ima.
A odmah na obliznjem brdu je jedna favela....cini mi se da tamo nemaju ni struje kako spada jer nekad imaju svjetla na potleusicama, a nekad nemaju. Sokantno kako je to sve tako blizu, a bogati se prave da potleusica nema i da to nije njihov problem.
I opcenito su opsjednuti klasom i tko stanuje u kojem dijelu grada.

Bikiniji su im groooooozno small.
Mislim, ono.....ja sa svojim cicama sam ovdje zadnja katastrofa, ni u jedan bikini ih ne mrem utrpat.
Onda sam kupila neka dva mala i da ga jebes sve mi ispada na sve strane, al posto ispada i Brazilkama, jebe mi se.
Buraz kaze da se to tako nosi ovdje i da to tako mora bit....
Ja pak imam osjecaj da bi ovdje bezcicate bolje prosle.

Buraz je malo izgorio (kad je glup i ne slusa) pa se hladi jogurtom po ledjima. I to jogurtom u koji sam ja mislila muesli utocit sebi za dorucak. Psmtr!!!
Inace, najveci shok (meni) je bio da ovdje ima i ruznih ljudi.
Ja sam prije mislila da su svi ko sa slike...
Kad ono...ima i ruznih i debelih i sisatih (samo ne znam di te sisate nabavljaju bikinije ).
Zadnji krik mode u Riu su lycra tajice u kricavim bojama do koljena (dakle ne cak ni onaj jebeni retro ironicni 80te stil sto se nosi po Evropi nego origigi 80-te ravno iz Jane Fonda workout videa.), na to obavezno cipele na visoku petu (isto kricave), frazzlirana koza od previse suncanja i kosa ili skroz izblajhana u plavo ili crna isto neprirodna. Jos nisam vidjela ni jednu kokos sa kratkom kosom. Sve su dugokose Barbike. S tim da ove zblajhane zovu cachorras (dogs) iliti po eng bimbos iliti po naski sponzoruse. Cachorru mozes prepoznat (osim po zblajhanoj kosi) po uskoj odjeci i tamno tamno smedjoj kozi (iako su bijelkinje).
Trudnice im obavezno nose minjak dopicnjak, trbuh im je izvaljen van od pocetka do kraja i gore imaju neki minimalni bikini ili minimalnu nazovi-majicu. Usku, naravno.
Stariji (muski i zenske) su svi frazzled i naborani od silnog sunca, al svejedno nose lycru i najuze stvari sto ste ikad vidjeli. Zapravo izgledjau isto ko penzici s Floride, al malo glamuroznije.
Obavezno pod miskom nose nekog malog psa koji je obavezno ukrasen ili masnom na glavi ili ima komplet psecu odoru.
U faveli je glavni krik mode medju muskima, oblajhana kratka kosa. Zapravo, mogu rec da su mi zgodni ti zblajhani iz favele...
Isto tako je potpuno normalno da se usred grada seces u bikiniju.
Ili u kupacim gacam (ako si musko).
Neki idu i bosi...onak drito s plaze pa po gradu. I jos tako unilaze u ducane i sta ja znam....
Ah, da...muski nose neke cudnovate kupace gace koje su uskeeeeee...a kroj im je nekako nesto izmedju boxerica kratkih i onih obicnih gaca.
Prvo mi nije bilo jasno zasto to nose jer meni te gace izgledaju ruznjikavo (tj...tako je bilo dok sam ih samo vidila izdaleka). Kasnije mi je jedan moj reko da se te gace nose jer odmah vidis kolki im je...jelte....ponos. Sve se vidi, sve se nazire.
Nakon sto sam otisla na plazu prvi dan, mogu rec da sam postala veliiikiii ljubitelj takovijehh gaca.
A i moj brat je odmah uboo jedne takve.
Morala bi ja to malo po Jadranu promovirat.
Zenski bikiniji isto tako.
Ja pitam u ducanu za broj medium i ona donese neki prcmoljak sto meni ni mandu ne bi pokrio, a kamoli sise.
I tako u svakom ducanu. Onda pitam za large...prcmoljak je samo malooooo veci.
Pitam za extra large...a oni meni u svakom ducanu da oni ne proizvode extra large. A nije da nema debelih i slicno. Zapravo ima ih i ocito su si umislile da su mini size. Onda sam prvo hodala u konfuziji i mislila ganjat svaku sisatu i deblju zenu po gradu i pitat di kupuju svoje bikinije. I da doliju jos ulja na vatru, svi mi bulje u cice (muski)...samo jos nisam skuzila bulje li zato jer su im dobre ili zato jer me zale pa misle:"Jao, jadna ova, sigurno ne mere nac bikini za svoje cice"
Kasnije sam skuzila da oni svi nose minimalne, bilo da su stare ili mlade, ruzne ili lijepe, sisate ili bezcicate.
Na kraju sam kupila large prcmoljak od kostima....guzica mi je skoro cijela van, a cice ...well...isto tako. Jebe mi se, ako moze baba od 6 banki razvalit svoje dupe u Brazilian bikiniju, onda mogu i ja.
Zapravo mi se jako omilio moj kupaci pa sam kasnije kupila jos jedan i jos kasnije jos jedan.
Donji dio je svugdje isti...MI-NI-MA-LAN....i za guzate i za one s dva asprina umjesto dupeta.
Ovdje su naravno, sve cure guzate i to masala guzate, pa se ja osjecam ko doma.
Eh, da, strankinje se na plazi odmah kuze...em su ruzicaste ili izgorene, em nose kupace kostime koji podsjecaju na viktorijanske kad se usporede s brazilskim bikinijima. Osim mene koja sam se odmah uguzila u brazilski bikini, naravno.
Super je i to sto ovdje svi nose japanke.
Ima ih u svim bojama i dezenima. Ja i buraz smo uboli po jedno 10 pari japanki.

Primjetila sam da je moderno imat engleska imena. Koja glupost. Ja sam ocekivala kako cu se upoznat s brdom ljudi koji se zovu Joao Ramon Jesus Da Silva Da Penha, a ono....samo upoznajem neke koji se zovu Kelly, Alex, Rachel, Nelson i slicno...
Najvise dobrih picaka i frajera ima na Ipanemi i na Aproador plazi.
Na Aproador su surferi (mljac), a na Ipanemi se uguzis kraj Posto 9 i samo lezis, gledas i uzivas.
U moru ne meres plivat jer su valovi preveliki. Mos samo noge tocat i malo se skvasit.
Ili mozes surfat.
Ili gledat surfere (to je ono sto ja volim).
Kad nisi na plazi, najvise dobrih picaka i frajera ima u shopping malls!!!
Taj su obicaj valjda pokupili od Amerikanaca. To im je zadnji krik mode i svi tamo vise, obilaze ducane, jedu, gledaju, idu u kino i sta ja znam sta sve ne.
I to su uglavnom middle class ili upper class ljudi sto tamo vise. Ovi drugi valjda ne mogu ni prismrdit tamo.
Zapravo kad smo isli s ovim nasima u shopping mall ja sam ih pitala jel mogu ljudi iz favele doc tamo, a oni su rekli:"Da, ako su lijepo obuceni i pristojni". To je isto ko da su rekli ne...mislim, di da se ovi lijepo obuku, molim te lijepo, kad nemaju ni za sta, a kamoli za odjevne markice.
Prodavaci u ducanima su isto ko i kod nas. Prilijepe ti se na ulazu i ne mozes ih se rijesit. Uglavnom ne pricaju engleski, a ako pricaju onda ne do Bog da skuze da si stranac. Odmah misle da su uhvaltili Isusa za bradu i pocnu prakticirat engleski na tebi. Jebe se njima sto bi ja malo prakticirala portugalski. Cudno mi je isto to sto im po ducanima (buticima, ne obicni supermarket ducan) rade isto ovi bogatiji klinci. To im je ko neki prestizan posao, sta li....ne kuzim bas to.
Znam da dobiju komisiju na sve sto prodaju, al jos uvijek ne mogu bas skuzit da im u ducanima radi visa klasa. Klinci, al ipak.
Eh..da jos malo kazem o Novoj Godini.
Kao prvo, morali smo odmah ravno cim smo dosli buraz i ja kupit nesto bijelo jer su nam rekli da SVI za Novu Godinu nose samo bijelo ili moze i bijelo sa zutim necim. Samo zuto ne mozes nosit. Bijelo je za mir, a zuto za novac i blagostanje.
Prvo smo mislili da seru kvake i da je to manipara za turiste, al ajde.
Ja kupila neku bijelu haljinu, a buraz bijelu majicu sa zuto,zelenim Brasil napisanim gore.
I tako...frend dosao po nas i mi se uputili...i stvarno jos od popodne si mogao vidjet da su svi...al apsolutno svi u bijelom.
Od glave do pete! Tu i tamo netko u bijelom i zutom.
U SVIM izlozima na SVIM ducanima je bila samo bijela odjeca.
Nista drugo, niti jedna druga boja.
Na ulicama su svi ludovali, plesali sambu, svirali i tak...valjda od ranog jutra.
Kako je pocelo padat vecer svi su se poceli kupit na Copacabani.
Tamo smo se i mi uputili prvo.
Kupili smo cvijece...(to isto svi rade) i onda se to cvijece ubaci u more (cvijece je isto bijelo) i zazeli se zelja koju ti kasnije bozica mora Iemanja ispuni (...iako su oni katolicka zemlja, dosta imaju pomijesanih African beliefs...pa to odatle).
Malo smo tamo bili....na plazi je bilo svega i svacega...muzika, koncerti najpoznatijih brazilskih muzicara itd...
Kad je postalo prenatrpano za nas otisli smo kod ujaka od moje prijateljice. On zivi u ogromnom penthouse na obali Copacabane i to tocno po sredini. I turbo je bogat. Ima najbolji pogled koji sam ikad u zivotu vidjela.
Tamo je imao dinner party i tamo smo jeli i partijali s ostalim Brazilcima. Svi su naravno bili u bijelom.
Dolje je na plazi bilo 3 miliona ljudi!!!!! Svi u bijelom!!! Nesto prije ponoci je domacin iznijeo grozdje, sipak i osuseni passion fruit.
Svatko je uzeo....7 kospica sipka, 3 grozda grozdja i 12 osusenih passion fruits.
Kad je otkucala ponoc, svi su popizdili!!! Dolje se culo 3 miliona ljudi kako vristi, skace, dere se i slicno. Ovi kod nas na partiju su isto popizdili, a sve se to odvijalo uz najljepsi i najspektakularniji vatromet koji sam ja IKAD vidjela u svom zivotu.
To je isto bio znak da svako od nas pojede ono voce. Tj...sve osim sipka...to samo isises i onda sacuvas kospice i drzis ih u novcaniku cijelu godinu. To je isto za srecu i to svi rade...mislim..to jedenje voca i cuvanje kospica.
A vatromet...meni je sve nekako doslo toplo oko srca....imali su super vatromet i super je bila atmosfera. Vatromet je trajao skoro 30 minuta. Na moru su bili rasporedjeni brodovi i onda se to od tamo lansiralo.
Na kraju je svaki brod imao svoj finale. Tako je jedan imao Isusa (onog njihovog s Corcovado brda) koji je ostao tako zapaljen cijelu noc, drugi je imao nesto sto je izgledalo kao da se more zapalilo pa je usred mora duzinom Copacabane isla vatrena rijeka, i tak...
Kad je zavrsio glavni vatromet, s Meridien hotela je bio pusten kao nekakav fire waterfall.
Meni je to sve bilo jako super.
Onda smo jos malo jeli i druzili se i tak...i onda smo osli na neki drugi party s mladjim ljudima na Ipanemu i tamo smo pusili, pili caipirinhe (odnosno, ustrcavali ih drito u usta pomijesane s malo likera od kokosa) i opcenito bili ludi.

Skuzila sam da u skoro svim stanovima imaju neke cudnovate tuseve s jos cudnovatijom elektricnom kontrapcijom gore...to kao za grijanje vode. Pravi recept da se electrocute...voda i struja, stvarno su cudni. Ili mozda vole zivjet opasno.

Dan nakon Nove Godine cijeli dan na TV su vrtili snimke novogodisnje zabave...jebe se njima za potres u Iranu, drug wars u faveli i ostale dogadjaje na kugli zemaljskoj...cijeli dan...al fakat cijeli dan je bilo samo:"Wow!! Juhu!!! Opet smo napravili super party!! Bravo mi!!!"
Brazil je valjda jedina zemlja gdje lokalci uredno nose turisticke majice tipa "Brazil" ili "Rio de Janeiro" i slicno na sebi.
I zapravo sam se prilicno iznenadila jer mi se ne cini da turista ima puno uopce...tj, ima ovih iz Juzne Amerike ili brazilskih turista, al inace jok...
Moj brat im onak svijetao dodje ko cudo zemaljsko.
Svaki dan sretnemo mozda samo 5 ili 6 turista zapadnjaka inace su sve lokalci sto me cudi za ipak svjetski poznat grad.
Mozda se svi boje kriminala ili kaj ja znam...pa ne dolaze.
Eh...gym (teretana) se zove musculacao!!!
Tako da nema dvojbe da se tamo muscles nabijaju. Hi hi hi...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...