Monday 9 July 2012

Argentina-U Jungli



Uputila sam se prema nacionalnom parku Iguazu.
Gledajuci kroz prozor busa prvo sam primjetila tablu "Nacionalni Park", pola kilometra dalje primjetila sam i tablu "Vojna Zona" te kasarnu.
"Jebate, koga ovi stite? Jaguare i tukane?", cudila sam se.

Docim sam usla u park bukirala sam se za sve moguce turneje sto su imali: veliku avanturu i obilazak slapova pod punim mjesecom.
No, prvi dan...prvi dan sam odlucila bit solo brijac.
Krenula sam stazom na kojoj je pisalo "Green Trail". Manjim slovima je jos pisalo: "moguce je da na ovoj ruti sretnete opasne zivotinje. drzite djecu uza se i drzite se staze."
Okrenula sam se oko sebe. Svi ostali turisti su nestali i odlucili ic vlakicem.
"Iju, jebote, sta cu ako me napadne jaguar....ili jos gore, anakonda?", mislila sam bez obzira na cinjenicu da jaguara niko nije vidio ima 10 godina.
Groznicavo sam se pokusavala sjetit uputa za ponasanje u slucaju susreta opasne zivotinje.
Sjetila sam se da se treba mahat odjecom da se zivotinji ucinis veci. No ja sam imala nekakvu malesnu odjecu bez rukava, kapuljaca i inih povecavajucih rekvizita.
"No, dobro, ja uvik mogu mahat guzicom. Bar je to dovoljno veliko.", ohrabrivala sam samu sebe.
U to sam primjetila tukana kako se sepuri po drvetu. Kako sam ja namjestila aparat, tako je tukan odlucio da ipak nece pozirat i preletio preko moje glave u nepoznatom smjeru.
"Koji gejpeder.", psovala sam.

Malo pomalo dosetala sam i do slapova. Slapovi su se obrusavali, a japanski turisti u bijelim rukavicama su skljocali tehnologijom.

U okolici Iguazua, rasli su i Guarani Indijanci. To su isti Indijanci sto rastu i u BRazilu, ali drugaciji od onih sto rastu na granici s Bolivijom.
Guarani su sjedili na cebadi i prodavali dranguljarije.
Htjela sam kupit sve da im pomognem, jer sam dobar covik i jer volim trosit novac.
Kad je vidila da sam orna za kupovinu, Indijanka mi je pocela nudit i frulice kroz koje gadjam neprijatelje otrovnim pikcem.
Otrovne strelice da nekog i pogodim nije, doduse, nudila.
"Sta ce mi to u Engleskoj? Ja ovim mogu samo chavs po Londonu gonjat. Nemamo mi tapire i capybare.", rekla sam i odbila frulicu za lov.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...