Monday 9 July 2012

Argentina-Puerto Iguazu



Cim sam dosla u Puerto Iguazu odnila sam robu na pranje u lokalnu praonicu. To popodne su mi vratili sve, cisto i ispeglano, plus jedne extra gace, model tanga, crne boje i jeftine kvalitete.
"Oho, extra gace.", pomislila sam dok sam ih gadljivo drzala izmedju dva prsta.
Potom sam ih bacila jer nikad se ne zna kakvu su dlakavu ili ruznjikavu mindzu krasile.
Nije da se hvalim (ili je), al moja mindza je uvijek chic i podsisana.
Usudila bi se cak rec da bi moja mindza bila dobar kandidat za Miss Mindza World.

Onda sam osla na internet di sam provela dobra tri sata. Ako ne i vise. Internet idilu mi je u jednom trenutku prekinija neki zgoljavi Englez koji me pitao dal meni smeta ako on zapali cigaretu.
"Mora da se salis, jarane smrdljivi.", pomislila sam.
Potom sam zalajala:"DA, SMETA MI!" i pokvarila mu veselje.
Englez se pokunjio i otiso pusit van.
Primjetila sam da sam bila jedina koja je rekla da bi joj cigareta zasmetala.

cinjenica: mrzim pusace. onak u globalu. idu mi na zivce i smrde. istrenirala sam nos da ih mogu namirisat (ili bi to trebalo bit nasmrdit?) na 300m razdaljine na otvorenom prostoru. individualno, neke od njih volim...kao recimo...mog braleta1 (jedan zato jer se rodio prije braleta2) koji je ko zadnji kreten poceo pusit u dvadesetinekoj. ili curu mu. mislim da i hibrid pusi, pa cu i njega stavit na listu pusaca koje volim. iako, da mi udju u stan i pitaju mogu li zapalit, neceremonijalno bi ih isprasila van. htjela bi da svi pusaci koje volim, dakle brale1, cura mu i hibrid, prestanu pusit. to bi bilo bas gala.

Poslije interneta, osla sam krknut kakvu kravu.
Konobar je doso pitat sta cu jest, al je umjesto toga rekao:"Senorita, po vama puze crv."
Zgrozila sam se i pogledala na bijelu mi majicu. Po meni je uistinu puzao crv. Bio je zeleno fluorescentan. Najljpesi crv kojeg sam ikad vidjela. Svejedno, skvicnula sam ko picka i menijem zbacila crva sa sebe.
Konobar je potom pitao jesam li iz Brazila, ocekujuci valjda sex i sambu.
Mislim da sam ga razocarala odgovorom jer, osim sto me pitao sta ocu za krk, vise nije progovorio.
Hrana je, kao i uvijek u Juznoj Americi, bila velicine omanje planine.
"Ha! U Engleskoj bi to nahranilo 4 ljuda.", mislila sam zvacuci.

cinjenica: ljud je isto sto i covik.

U lokalu su osim mene sjedili jos neki turisti (mislim da su bili Zli Nemci) i krkali krave i pricali. Svi do jednog, pa i do jedne, su imali turisticke sandale.
Turisticke sandale su one sto se vezu ciccima, a napravljene su od gume i platna koje je (obicno, ali ne i uvijek) isarano folklor-vezom.
Mrzim te sandale i ne znam zasto svi turisti inzistiraju na njima misleci da su chic. Jer nisu.
Ja sam mozda bila prasnjava, al sam bar bila gala u japankama ili visokim petama (ostale cipele ne priznajem) i ispedikiranim i manikiranim noktima.
"Bas sam super.", mislila sam i gledala u pedikuru: "Sutra cu ovako moderna u junglu da pozdravim jaguare i tukane."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...