Monday 9 July 2012

Argentina-Ai, Milonga, Mi Amor



Izisla sam iz hostela i odma primjetila neke radnike na suprotnoj strani ulice koji su me zatravljeno gledali ko neku egzoticnu pticu.
Jedan se odvazio i dobacio mi:"Ai, matere ti, sto bi tango s tobom rado zaplesao."

U to se u mojoj glavi dogodio kratki spoj.
"Sto ako me jednog dana neki zgodni momak pita da zaplesem tango, a ja ga odbijem jer ne znam tangoisat?", mislila sam.
Odlucila sam naucit i uputila se u najblizu milongu.
Milonga mu dodje nesto kao klub, samo sto se u njemu ne plese disco ili rokenrol nego tango.
Popodne se tango moze i naucit jer stare tango iskusnjare daju grupne lekcije u milongi, a mozete ih bukirat i privatno.

"Ocu naucit tango.", rekla sam odlucno i pogledala ucitelja u oci.
"Dobro, kad?", rekao je on usput rekavsi da se zove Facundo Montoya.
Bio je mlad, zgodan i lijep.
"Sutra.", rekla sam ja blejeci i dalje u njega.
"Sta? U jedan dan?", rekao je on, sad isto blejeci, al ne iz istog razloga ko ja.
"Da. U jedan dan."
"Tango se uci cijeli zivot.", rekao je on i uputio uzdah te pogled prema nebu.
"Samo ti mene nauci osnove, a dalje cu sama vrtit kako znam.", rekla sam ja i izisla iz milonge.

U hostelu je, osim mene, odsjela i izvjesna Jardena. Jardena je bila iz Svicarske i bila mlada (circa 18) i imala je dobru sisu. Nos joj nije bio dobar jer je imo kvrgu. Osim sto je bila iz Svicarske i imala dobru sisu, bila je i odvazna. S 18 godina je proputovala cijelu Juznu pa i Centralnu Ameriku sama, a i buducnost je imala isplaniranu u tancine. Ja, s druge strane, nisam ni to popodne imala isplanirano.
"Sutra ucim tango.", rekla sam joj.
Bila je to greska jer se Jardena odma uzvitopirila i pitala kad.
Potom je najavila da ce i ona ucit sa mnom.
"A...oni...jel ti vec znas plesat?", pitala sam je nadajuci se da ce rec kako ne zna.
"Znan! Vec sam imala lekcije tanga, a i salsu sam ucila na Kubi.", ispalila je Jardena kao iz topa.
Bilo mi je odma jasno da ce me zasjenit.

I dok sam ja ujutro gundila te lijeno otisla na dorucak....jos uvijek rascupana pa i krmeljava, dosavsi u salu za dorucak, imala sam sta za vidit: Jardena se digla rano ko kokos. Na sebi je imala tango haljinu (psmtr!) te tango cipele (psmtrnakvadrat!). Plesala je tango s nekim drugim instruktorom i vrtila kako zna i umije.
Drugim rijecima, imala je lekciju prije lekcije.
Pozutila sam od ljubomore i odlucila joj pokazat.

Docim me to popodne Facundo Montoya uvatio za ruku i poceo pokazivat sedmerokorak tanga, oznojile su mi se ruke i nestao dah.
"Necu ja nikad ovako naucit plesat.", mislila sam:"Mogla sam nac kakvog starog i odvratnog ucitelja."
Facundo se pravio da nije primjetio znoj i nestajanje daha i vrtio me amo, pa i tamo i stiskao uz grud.
Malo pomalo pocela sam se otkravljivat i plesat, pa i razumit sta mu znaci kad me pritisne na grud ovako, a sta onako. (Prije nego sto se uzbudite, ovo se odnosi na ples jer muskarac vodi, a zena vrti).
Pogledala sam prema Jardeni. Ona je sjedila jer joj je tango cipela nabila zulj.
"Haha.", mislila sam zlobno:"I drugi put kupi cipele koje nisu dobre i digni se rano ko kokos ne bi li imala dvi lekcije."

Rekla sam Facundu da planiram kupit tango cipele pa mi je poslije lekcije pokaza di.
Kupila sam rucno radjene cipele od najbolje koze (vjerojatno od onih krava koje su masirali prije nego sto su ih pretvorili u steakove i tango cipele).
i narucila se na jos jednu lekciju.
"Sta je, vise ne zelis naucit tango u jedan dan?", reka je Facundo.
"Ne. Tango se uci cijeli zivot.", rekla sam ja i odsetala u sumrak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...