Monday 9 July 2012

Argentina-O Taxistima



Da se odma razumimo, ne volim taxiste. Osim londonskih, oni uvik znaju kuda idu. I ako zivite u Londonu, nece vas odvest via "scenic route." A ako ne zivite, ko vam jebe mate'.

Na ovom putu, otkrila sam jos jednu grupu taxista koju volim, a to su oni iz Buenos Airesa. Koji isto znaju di idu i nece vas oderat, a nekad cak ni uzet ponudjeni tip.
I vrlo su pricljivi.

Sample konverzacija obicno ide ovako:
"Oklen si ti?", kaze taxist (nazovimo ga Domingo) meni.
"Iz Hrvatske."
"Oooo, mi imamo puno Hrvata."
"Znan."
"Moj najbolji prijatelj je Hrvat. Ime mu je Marko Kos."
"Pozdravi Marka."

Sekundu kasnije:
"Jel ti se svidja ovdje?"
"Aha."
"A jel te tretiramo dobro?"
"Je."
"Znas, mi smo drugaciji od ostalih Juznoamerikanaca."
"Znan."
"EVROPSKIJI smo."
"Aha."
"Ja san iz Italije."
"Super."

Jos malo kasnije:
"MI ne volimo Engleze".
(Ovdje sam mentalno zahvalila Bogu sto sam rano u ovoj putesestviji odlucila Argentincima ne spominjat nikakvo zivljenje u Londonu. Jos sam primjetila da iako u Argentini vole ulicama davat imena ostalih zemalja...recimo Peru, Mexico, Sjedinjene Drzave...nijedna ne nosi ime Ujedinjeno Kraljevstvo.)
"A jel?"
"Da. Ne volimo ih zbog nogometa i Las Malvinas (Falklands)." (ovdje slijedi minuta sutnje i prisjecanja)
"Khm"
"Al zato im je Maradona pokazao." (ovdje slijedi zlobno-seretsko smijuljenje)
"Je."
"A i zene su im ruzne."
"Khm"
"Za razliku od Hrvatica. Vi ste lijepe."
"Khm"

Jos kasnije:
"Os se vratit s dobrim utiscima o Argentini?"
"Dakako."
"Pet pesosa."
(Ovdje placam taxi i dajem mu napojnicu.)
"Ma necu napojnicu. Ni govora. Nek se tebi Argentina svidja i sretno ti bilo.", s tim rijecima Domingo odjuri, a ja zavolim argentinske taxiste.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...