Monday 9 July 2012

Trakoscan



"Mama, Brale1 i ja nagodinu idjemo u Vijetnam.", najavila sam Materi.
"Imisusovo vam. Sta cete tamo? Tamo je rat.....bio.", uzasnuto je rekla Mater.
"Al, mama, rat je bio tisucudevestoseesetineke", razgoracila sam oci na nju.
"Je, al vi cete pricat engleski. Ne budalite i ne hodajte po ratistima. Bolje bi vam bilo da odete u Trakoscan.", zakljucila je.

"Ja idjen u Trakoscan samo ako mogu curu vodit.", najavio je Brale1.
"Ne meres, ovo je obiteljski izlet.", najavila sam ja.
Potom smo se potrpali u auto i osli u Trakoscan. Bez cure.
Brale1 nas je putem terorizirao tehno muzikom i zadavao nam glavobolje. Jos je vozio ko ludjak, a mi smo se tresli ko vrece krumpira.
Sve nas je izagresivirao.
Jedva sam cekala izac iz prometala.

U neku uru dosli smo pred dvorac i poceli se penjat drvenim stubama.
"ZMIJA!!!!", dreknija je odjednom Brale1.
Panicno sam se okrenula misleci da sanjam dnevne more.
"Bilo kuda, zmija svuda.", mislila sam.
Brale2 se spustija malo na nize da bolje vidi zmiju, a ja sam otisla jos malo povis da je bolje ne vidim.
Brale1 se ukopo na mjestu i jos ka malo cipelom zajebava zmiju.
"Ne zajebaji zmiju, pojist ce te.", panicarila sam ja i patrolirala sa sigurne udaljenosti.
Umjesto da slusa starijeg i pametnijeg (mene), on je jos cepusa cipelom po zmiji.
Odjednom se krvnica svila i lansirala ka raketa na njegovu nogu. Srecom, Brale1 ima dobre reflekse pa se brze bolje maknija, a zmija je valjda zagrizla u prazno.
"Jesan ti rekla da ce grist!!", pametovala sam, a on me ignoriro i pravio se Jack.

Potom smo malo gledali dvorac i nabasali na brazilske turiste.
"Sta ovi ovde rade?", cudio se Brus ko puran.
"Dosli smo u turizam.", rekli su Brazilci i nabacili casku s Brusom.
Nisu imali nista pametno za rec pa smo ih ostavili i osli u djir oko jezera.

Brale1 i Brale2 su izvadili mobitele i slusali muziku.
Muzika kroz mobitel zvuci skoro pa prepoznatljivo iako malo metalik-metalno.
"Jel vi znate da u Londonu samo chavs slusaju muziku kroz mobitel?", rekla sam im.
Usporedba im se nije svidila pa su brze bolje prekinuli s glazbom.

Jos malo kasnije isli smo na cevape. Bili su dobri. I masni.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...