Saturday 7 July 2012

Indija-Skorpion



Ponekad mislim da smo Krava Ljepote i ja ko Paris i Nicole. Dvije glupsonice sto tumaraju bespucima svijeta.
Jednom zgodom smo se vracale s derneka i izgubile se.
Nismo se previse uzbudjivale oko toga jer smo znale da cemo se kad tad snac. A imale smo i lampe. Svak zna da se ne meres izgubit ako imas baterije. Sa zadovoljstvom sam primjetila da ja imam Maglite, a Krava Ljepote neku lijevu bateriju.
"Nu, nu, kako moja visoko svijetli!", pokazivala sam Kravi i osvijetljavala krosnje drveca, zvijezde i ine visoke stvari.

Kroz dzunglu smo tumarale obucene u svilu i kadifu, usljokicene i utegnute. Dojam su kvarile samo ujapancene nam noge.
Odjednom...
"Waaargh...nesto mi je na nozi!!", vrisnula sam i uperila maglite u japanku te nogu mi u njoj.
Imala sam sta i vidit. Preko noge mi je veselo i zvizduci prelazio oveci skorpion.
"Waaaarghhhh...jebateled, skorpion!!! Waaaaarghhhh!!!"
"Waaaaaarghhh!!!", vikala je i Krava Ljepote.
"Waaaaarghhhh!!!", vikale smo u unisonu.
Skorpion se nije previse obazirao na nasu ciku. Nastavio je plazit po mom stopalu dok ga nije presao cijelom duzinom i spustio se na tlo na drugoj strani.
"Phew!", odahnula sam ja.

Odjednom smo se nasle osvijetljene farom motorkotaca.
"Sta vas dvije radite tumarajuci kroz dzunglu u ovo doba noci?", pitao nas je lokalni barman.
"Izgubile smo se.", rekosmo mi mrtve-hladne.
"De, slijedite me. Izvest cu vas ja na cestu.", ponudio je barman.
"Dobro.", rekosmo mi i posolidjasmo se iza motorkotaca.

"Waaaaaaaaaarghhh!!!", rece on odjednom i pocne skvicat.
"Sta je? Sta je bilo????", uzbudismo se mi nenadanim razvojem dogadjaja.
"Nesto me ujelo. De, posvijetli baterijom."
Uprla sam maglite u njegovu nogu. Na stopalu mu se pobjedonosno kocoperio skorpion, a kraj njega se crvenio ujed.
"Bolje on, nego ja", pomislih ja i ugasih bateriju.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...