Monday 9 July 2012

Guzi I Ja Krkamo Indijsko I Pricamo Bosanski



Iako mi je Guzi priprijetila da ne kasnim, zakasnila sam.
"Cekam te na Shaftesbury Avenue", slala mi je prijetece poruke.
Nakon sto sam presetala gorespomenutu ulicu dva puta, a Guzi i njen oblak kose vidjela nisam, usudila sam se zapitat di je to ona tocno.
"Tu kraj policijske kucice i neonske reklame", rekla je Guzi
"To nije Shaftesbury Avenue, Bog te obnevidio.", rekla sam ja.
"Erm...sta ja znam....", izmotavala se ona.
"Ha! Provincijalka!", zamahnula sam kosom ja i osla je nac.

Iscmakale smo se i momentalno presle na bosanski izgovor.
Bosanski koji upraznjavamo SVAKI put kad se nadjemo te na telefonu je misterija i meni i njoj. Naime, Guzi nema nikakve veze s Bosnom, a ja imam veze samo s Hercegovinom, al ne i Bosnom. S ostalim ljudima, pa cak i s Bosancima pricamo zagrebackim naglaskom. Medjusobno pricamo zesci bosanski. Veseli nas to.

Restoran je bio rapsodija u drvu i prigusenoj, minimalistickoj romantici. Momentalno sam znala da ce nas oderat.
"Guzi, oderat ce nas!", rekla sam cim sam sjela.
"Znam.", rekla je ona bez pardona.
"Posto si ti izabrala ovaj restoran, ja slijedeci put biram Gordon Ramseya, pa nek nas i on dere."
"Moze", rekla je ona krvolocno gurmanski i ne vodeci brige za moj dzep.

Donijeli su nam koktele. S gnusanjem sam primjetila da je njen koktel veci nego moj.
Potom smo narucili ciketine, dvi vrste rize, indijskih krumpira i indijskog povrca.
"Kad je bal, nek je bal.", pomislile smo i bacile se na krkacinu.
Momentalno smo shvatile i to da se ne smimo okretat okolo i zjakat te opanjkavat i buljit u druge ljude jer nam tada prilazi konobar i pita jel nam triba nesto.
"Ne, ne triba nam nista. Mi gledamo ljude i opanjkujemo ih.", htjela sam rec, al nisam.
Bacile smo se stoga na tracanje onih sto su nam bili u neposrednoj blizini: "Pogledaj ovu s buljavim ocima kako je iskombinirala odvratne crvene cipele circa 1981. s antilop crvenom jaknicom iz iste godine."
"A nu ove sto se razljeva u leopard uzorku s crvenom masnom!"
I tako do unedogled.

Pri tom smo krkale i srkale sve u sesnaest.
Nakon nekog vremena Guzi je objavila da joj je odjeca uska jer joj se prosirio trbuh.
"Issa ti, Guzi, pa ti nista ne znas. Vidis kako sam ja dosla u sirokom topu da mi se trbuh moze slobodno expandirat!", obznanila sam joj i rasirila top da bolje vidi kolko je sirok.
"Os desert?", pitala je ona ignorirajuci moj top za krkanje.
"Ocu."
Moj desert je bio bolji nego njen.
I neka je. Jer je ona dobila veci koktel.

Potom su nas oderali.

Debele i sretne, s olaksanim novcanicima, krenule smo prema izlazu usput se zaustavljajuci u WCima da provjerimo kakvi su.
"Znas Guzi, ovo isto smo mogli uzest i u Sainsburyju (supermarket) i kostalo bi frakciju placenog ovdje.", zakljucila sam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...