Monday 9 July 2012

Brazil-Jebenti Caipirinhu



Malo pomalo, doslo je i vrijeme da se izidje van. U cuveni Sao Paulo nocni zivot. Ja san odma znala da meni nece bit cuven jer nema do izlazaka u Londonu, al ajd, nisam imala srca to rec Brazilcima.
Prvo smo dosli u neki klub di su pustali hip-hop. DJ je bio ili na tezim drogama ili nije imao pojma jer mu je miksanje bilo ko Grand National (Grand National su konjske utrke...di svaki konj svojim ritmom galopira...ka i ploce tog DJa...ili cedejevi...ili sta je vec miksao).
Pomislila sam kako su i mene tako mogli posjest za DJ pult i pustit da kenjkam.
U pola hip-hop seta se na stageu pojavio neki dozlaboga los rock band. Mislila sam da sanjam.
A onda sam potegla jos jednu caipirinhu pa mi je postalo svejedno.

Osli smo i u Lov.E di je miksanje bilo dobro, muzika zesca (electro), a caipirinhe snaznije.
Ne znam dal mi je na celu pisalo da sam gringa jer su mi se svi obracali na engleskom. Zelim mislit kako je to bilo zbog toga jer sam za glavu visa od svih njih, a ne zato jer su ostali bili karamel i cokoladne boje, a ja bjelkasto izgorene (iako sam stavila faktor 30 i na suncu bila ravno 20 minuta).
Primjetila sam i to da Brazilske pice sto briju na elektro furaju neku svoju modu gdje su im sve suknje dopicnjace, svi topici do ispod sise, a sve cipele ravne platformaste bagandze.
Ja sam ko mali jado isfurala evropsku modu skinny traperica, dugackih majica i stiklastih cipela. Al posto nemam nogu za suknju dopicnjacu, nije mi zao.

Nakon jos pola caipirinhe bila sam spremna elegantno engleski pijano povratit, pa sam rekla Brusu da me vozi doma.
Dok me vozio kroz krs, lom i kaos grada ne stajuci na crvenom svjetlu semafora (da nas banditi ne zaskoce), a brazilske kurve se setale uz cestu razodjevene u tange i razdrljenih sisa, Brus mi je usput pokazivao mjesta gdje je bio opljackan at gunpoint, di su mu ukrali auto (isto at gunpoint), i slicne znamenitosti.
Kroz pijano ludilo sam se sjetila kako je sve to normalno i kako je svaki Brazilac bio opljackan bar jednom i kako vjerojatno svi oni zahvaljuju Bogu sto nisu zavrsili kao klinka od kojih 7, 8 godina koja se danas nasla na krivom mjestu pri uobicajenoj pljacki banke i ostala paralizirana, druga djevojcica koja je zavrsila u mrtvacnici sa 13 od "izgubljenog metka" u Rio de Janeiru ili pak decko od circa 6 koji je umro kad su mu mater i njega iz auta izbacili banditi koji su im tren prije ukrali auto.
Samo tri od mnostva tjednih dogadjaja iste naravi u Brazilu.

Dobrodosli u trope!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...