Monday 9 July 2012

Brazil-Cruzero Del Norte, Rumbo A La Excelencia!



"Idjen ja malo u Argentinu", najavila sam buducoj svekrvi.
"Molin? Sama? A stas tamo?"
"Idjen vidit sta ima.", rekla sam ja.
"Ali mi njih ne volimo. A ni oni nas.", najavila je ona ne bi rec da sam ja iste nacionalnosti.
"Mene ce volit. Pola ´Rvatske im je tamo doslo nakon drugog svjetskog rata.", rekla sam ja zagonetno i bez daljnjeg objasnjenja.
"A kako ces do tamo?", ne dade se sveki.
"BUSOM!", obznanila sam ja.
"BUSOM??? Ai meu deus, pa to su 34 sata voznje."
"Znan.", rekla sam ja ozarenog lica.
"Al avion kosta isto."
"Znan i to. Al ja ZELIM ic busom.", pazljivo sam naglasila.

Sveki je sutila, al je kasnije nagovarala Brusa te brata mu da me odgovore od suludog nauma da idjen u Argentinu i jos gore, da tamo idjen busom.
Usprkos njihovim najboljim pokusajima, nisu me odgovorili.
"IDJEN!", rekla sam ja i to je bilo to.

Putom za busnu stanicu, Brus mi je govorio da sam blesava ludara i kako niko ne ide busom.
Ja sam sutila i bojala se da nece bit karata za bus.
"Mora da se salis. NIKO ne ide busom. Bit ces SAMA u njemu.", naglasio je Brus.

Pred salterom za bus koji idje za Argentinu stajalo je more ljudi.
"Jesan li ti fino reko da kupis karte prije!!! Sad ih nes dobit za danas. Pogledaj kolko ljudi.", pravio se lud Brus.
Mali od karata je ignorirao red i pedantno pregledavao pasose, ostale identifikacijske dokumente i stampao slovo po slovo na kartu.
Za jednu kartu trosio je otprilike 20 minuta. Ljudima je dosadilo i svi se se nakupili na salter i dobacivali malom od karata i jedno drugom.
"Bogareti, kolko ti triba za jednu kartu?"
Masa je pomno pratila svako slovo i svaku rijec ne bi rec da mali njima izdaje kartu, a ne coviku koji je 8 ljudi ispred njih.

Doso je red i na me.
"Jel ima jos karata za danas?", pitala sam ja.
"Nema. Al ima za preksutra."
"Daj sta das."
Brus je zakolutao okom:"Jesan li ti reko da ce bus biti pun? Mogla si i prije po kartu doc kad si se napenalila ic tamo." I dalje se pravio lud.

Mali mi je izdao kartu. Sve instrukcije bile su helpfully napisane samo na spanjolskom.
Jos je pisalo, CRUZERO DEL NORTE-RUMBO A LA EXCELENCIA!!!
Svidjelo mi se to.
Znala san odma da je to kompanija od povjerenja i ekselencije.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...