Monday 9 July 2012

Brazil-Cerupanje Po Brazilsku



Pomislila sam kako bi bio red da ne idjen u Argentinu dlakava nego da se fino ocerupam. U Brazilu. Jer, na kraju krajeva, niko nije cuo za argentinsku depilaciju, nego za brazilsku.

Dosla sam u salon za cerupanje, masazu, kosu, manikuru, pedikuru i ostale kozmeticko-proljepsavajuce metode.
"Bom dia. Ja bih jedno cerupanje svega.", najavila sam im.
"Svega?"
"Da. Noge i mindzu."
"Os i guzicu?"
"Oho. Ovi nude i cerupanje guzice.", pomislila sam. Nije da mi je guzica dlakava (bar ja mislim da nije), al kad vec nude...
"Ocu."

Zena me odvela u prostoriju za cerupanje i naredila da se skinem i raskrecim. Pozicija me podsjecala na poziciju u kojoj bude zaba kad je ucenici seciraju na satu biologije.
Stavljala je vruci vosak i cerupala.
Usput je pricala i svoju zivotnu pricu.
Potom je naredila:"Okreni se i digni guzicu u zrak." Jos mi je naredila da razmaknem guzove rukom i da ih tako drzim.
Osjetila sam kako mi vruci vosak pokriva erm...anus.
Odjednom je krvnicki potegla i bila sam gotova.
"Fala lipa.", rekla sam ja.
"Nema na cemu. I drugi put.", rekla je ona i povukla se iz prostorije.

Osjecala sam se ko ocerupana kokos. Spremna za nadjev.

Nakon toga sam rekla frizerki da mi skrati i izfenira kosu. Nalakirala sam i nokte. Boja sljive.
Bila sam spremna za Argentinu.

"Je li, a sta si se ti tako upicanila?", pitao je Brus cim sam se pojavila u kuci.
"Pa....narasle su mi dlake.", rekla sam ja.
"I sta? Bas su ti sad narasle kad ides u zemlju Hermanosa?"
"Stas, poklopilo se."
"Ne znam ja nista...sumnjiva si mi. Koga tamo znas?"
"Jebo te blesavog, nikoga. Ti si lud."
Brus je proskiljio sumnjicavo kroz oci.
Nije mi vjerovao.
"Danas idjemo u motel.", najavio je.
Ocito je htio obiljezit teritorij. Ko pas. Ili tako nesto.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...