Monday 9 July 2012

Brazil-Clubbing



Kako je u Sao Paulu padala kisa, Brus i ja smo se uputili u Maresias. Tamo je isto padala kisa.
Postalo mi je jasno da od kupanja i suncanja nece biti nista.
Brus me tjesio da jos uvijek mozemo ic clubbing.
Jos je rekao da je "Sirena" drugi najpoznatiji klub u Brazilu.
Koji je prvi, nije mi rekao.

Znala sam da Luana i Fernando isto idu s nama pa sam sminku nanijela lopatom da me Luana ne zasjeni.
Na kraju krajeva, Luana je zena koja, bas kao i Annabelle, debeli sloj sminke nosi i na plazi.

Cim smo dosli u "Sirenu", Luana se uskocoperila.
"Di je Brus?", zapitkivala je.
"Sad ce doc. Oso je u WC.", rekla sam ja.
"Gledaj, moras ga cuvat inace ce ga cure copit.", savjetovala me ona dalje.
"Erm...nek se on sam cuva, a ako nece, slobodan je otic od mene.", rekla sam ja.
Luana nije shvatila taj koncept, te mi je jos jednom ponovila kako trebam Brusa cuvat od poludjelih, napaljenih Brazilki.
Jos je dodala: "Vidis kako ja Fernanda cuvam i imam na oku."
U to je gurnula curu koja se previse priblizila Fernandu, na sto je Fernando podivljao, na sto su se oboje posvadjali te otisli pokunjeno kuci.

Brus i ja smo ostali balat.
Balat i pit. Pili smo juice votke koje se u Brazilu sastoje od 3/4 votke i 1/4 juica.
Od njih bi se i konj napio. Pa i dinosaur.

Brazilci su dernecili i drekali:"OVO JE BRAZIIIIIIIIIIIL!!!"
Bio je to jedan dobar dernek.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...