Monday 9 July 2012

Brazil-Acucar



Putujuci tropima, shvatila sam jednu stvar: tropski narod voli secer i secere SVE! Kad im ponestane materijala za secerit, pocnu secerit povrce. Tako u Tajlandu luduju za usecerenim graskom i slatkisima od istog, a u Brazilu, kako otkrih ovijeh dana, secere kuruzu.

Tako mozete kupit kolace od usecerene kuruze, kekse od kuruze, sladoled od kuruze, mousse od kuruze, bombone od kuruze, itd...

Osim kuruze, secere i krumpir.
"Os calabrcnut stogod slatko?", pitao me Brus nekidan.
"Daj sta das.", odgovorila sam.
Na stol je stavio komad neceg memljivog.
"Sta je OVO?", upitala sam sa strahom u ocima.
"Nesto nesto (ovaj dio nisam razumila) od USECERENOG KRUMPIRA. Da ti odrezem malo?"
"Nemoj. Prosla me volja za slatkim."
"Al fino je.", nije se dao on.
"Daj mi samo na vrh kasike da probam."

Ukus je bio nezaboravan. Nezaboravno odvratan i useceren, to jest.
"Fino, jelda? Os jos?", pitao je dalje Brus zajamljujuci kasikom jos malo smedje memljivosti.
"Necu, Iruda ti. Uzmem li jos jedan griz, dobit cu secernu bolest."
Brus se malo snuzdio, a onda obrstio cijelu ljepljivo-secernu ciglu sam.
I oblizao se.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...