Monday 9 July 2012

Argentina-Nokti



Odlucila sam da mi je dosta organiziranih putesestvija te da je doslo vrijeme da napravim izlet u Ande solo snagama.
Humahuaca selo se cinilo odlicno. Blizu bolivijske granice i daleko od "civilizacije".
"Tamo cu!", uskliknula sam veselo sama sebi.

Prije polaska trebala sam rjesit jos samo dvije stvari: postu i nokte.

"Oprostite, gdje je posta?", pitala sam slucajnu prolazicu na portugalskom.
"Ne razumijem.", rekla je ona na spanjolskom.
"Naravno da ne razumijes, picko. Correro (sp) i correio (pt) su dvije iznimno razlicite rijeci.", pomislila sam. Jos sam pomislila kako je bas grozna.

Nadala sam se da ce u salonu za ljepotu, nokte, hidrataciju i kosu bit ugodniji.
"Zelim izmanikirat nokte!", najavila sam pri ulasku i pokazala olinjalu staru manikuru.
"Bueno.", rekli su oni.
Zena koju su mi dodijelili nije uljevala ama bas nikakvog povjerenja. Bila je malo ofucana, a lice su joj krasile dvije previsoko nacrtane crne tanke obrve. Izgledala je permanentno zacudjeno.
Na stol je stavila metalnu turpiju i prljavi rucnik.
"Waaaaaagh!", skvicala sam sama u sebi:"Unistit ce mi nokte. Waaaagh!"
No povratka nije bilo.
Zacudjena je sve radila krivo i pri tom nije prestajala pricat.
I ona, bas kao i sofer od nekidan, je zakljucila da pricam sjebanu verziju spanjolskog.
Potom me pitala kakvi su muski Hrvati.
"Visoki i crni.", slagala sam ja.
"Sta, crnci?", zakljucila je ona, usprkos cinjenici da sam ja, recimo, bila bijela ko sir.
"Ne. Samo Hybrid je crnac. Ostali su bijelci. S crnom i smedjom, a borumi i plavom kosom. Imamo i kuruznih.", pohvalila sam se ja.
"Jesu zgodni?", pitala je dalje ona.
"Ko slika.", rekla sam ja.
"Oooooh...", usplahirila se ona.
"Prenesi im moje pozdrave. Pozdrave od zgodne Argentinke.", jos je dodala, oblivious na cinjenicu da uopce nije bila zgodna.
S tim rijecima mi je nokte premazala u svijetlo plavo. Da se vidi da sam u Argentini.
Bila sam spremna za selo.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...