Saturday 7 July 2012

Indija-Tibetanski Bog Ljepote



Iako smo Krava Ljepote i ja cule o legendarnoj Goa trans sceni, nismo se susrele s istom sve do negdje cetvrtog dana naseg boravka tamo.
"Je li...", upitala sam Kravu Ljepote: "Di su ti legendarni trans derneci? Mi ni kruva jele, ni kruva mirisale."
"Ne znam. Trebalo bi ih nac.", rekla je ona.

Cetvrtog dana naseg odmora, konacno nam se smilovala jedna dusa te nas obavjestila da trans derneci pocinju u 5,6 popodne na toj i toj plazi.
"Jebateled!!!", uzviknula sam: "Dok drugi dernece, mi kunjamo!"
"Nema vise kunjanja od sestpopodnedoosamnavecer!!!", uzviknula je Krava.

Iako smo se nameracile doc na dernek ravno u 7, vremensko trajanje naseg oblacenja u svilu i kadifu te vecera (jer tko je vidio otic na dernek gladan?!) znacilo je da smo dosle zadnje. Trans dernek se blizio kraju.
"Hmmm...sta cemo sad?", pitala sam.
"Narucit cemo cocktail.", rekla je Krava i narucila nesto slatkasto sto smo gucale kroz slamku.

Pogledala sam okolo. Trans muzika je trestala kroz zvucnike. Hipiji su bauljali po travi i zemlji crljenici te radili trans dance pokrete. Izmedju dva drveta bile su razapete trans pizdarije sto svjetle u mraku. To je bila dekoracija.
Na jednom kraju je bio plaza-bar, par plasticnih bijelih stolica i stol za biljar. (Ne znam igrat biljar).
Pored biljar stola kocoperio se neki bjelac s pivskim trbuhom u yoga hlacama (crvenim). Njegova yoga cura strpljivo je sjedila na plasticnoj stolici i cekala da Pivski Trbuh zavrsi igrat. Drugi kocoperac bio je ON. ON je imao dugu kosu, misicav trbuh, misicave ruke i neke cool tetovaze.
Okrenula sam vlastitu stolicu prema biljarskom stolu, munula Kravu nogom u cjevanicu, rekla: "Nu, Bog sunca, tibetanstva i budizma.", te pokazala u generalnom smjeru Boga tibetanstva.
Krava je rekla: "Wow! Taj izgleda ko da jase konje cijeli dan!" ne obaziruci se na cinjenicu da konje u Indiji jos nismo vidjele. Potom je i ona okrenula svoju stolicu prema biljar-stolu i prozborila jos: "Hmmm...nismo bas neprimjetno to izvele."

Nastavile smo gucat cocktail dok su nam oci ispadale. Pivski Trbuh i Bog Tibetanstva, Budizma, Sunca I Jahanja Konja su igrali i dalje. Nisu se obazirali na nas.
"Kako znas da je on iz Tibeta?", pitala je Krava.
"Znam. Obletila me pamet.", slagala sam.
U to se bijelceva Yoga cura izvalila na obliznji kamen.
"Hmmm...gledaj kako prozdrljivo gleda naseg Tibetanca.", primjetila je Krava.
"Da, sigurno zali sto jebe Pivski Trbuh umjesto Boga Tibetanstva, Sunca, Budizma I Jahanja Konja.", izvalila sam ja.

Malo pomalo i zavrsila je igra. Pivski i Bog su se rukovali i potom se Bog priblizio....avaj...nama.
"Iju, jebateled, ide amo!", vrisnuh.
"Ne ide!", rece Krava.
"Ide!"
"Pravimo se cool!"
Noseve smo ugurale u cocktail case.

"Bok.", rekao je Bog.
"Hmpf...", rekle smo mi.
"Oklen si?", reko ja.
"S Pilipina.", reko je on. Nije mogao izgovorit F. "Zivim u Njemackoj.", dodao je jos.
Krava i ja smo se pogledale. Nas Bog Tibetanstva I Budizma Te Jahanja Konja uopce nije iz Tibeta. Ne jase ni konje. Nije ni budist. Bezveze. Nije nam vise bio zanimljiv.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...