Monday 9 July 2012

Brazil-U Iscekivanju Argentine



Sanjala sam kako opet padam iz fizike (istinita prica...imala sam jedan iz fizike u srednjoj skoli)...i kako sam se nadala proc iako sam bila na samo jednom satu. U lice su me gledale formule koje su pocinjale sa C=nesto nesto (dalje se ne sjecam i, let´s face it, da se sjecam ne bi imala jedan iz fizike...i kemije...pa i matematike).

Nakon burnog i pomalo strasnog sna, gledala sam televiziju i otkrila voditeljicu koja se zove RUTH ROTH. Mislila sam si kako je strasno imat takvo ime u Brazilu jer se izgovara HUCHI HOCHI.
Ne znam bas koliko su gospodju Roth volili roditelji.

Otkrila sam i cijeli TV kanal namijenjen aukcijskoj prodaji stoke, poglavito buffalo krda.
Zurila sam tako u buffalos kako se nevino i ko od majke rodjeni setkaju u krug po seoskim imanjima, i ne sluteci da ce jednog dana postat mozarella.

Bar ja mislim da buffalos tome sluze.

Mozda sam u krivu.

Kasnije mi je doso Brus i pitao koje sam sjedalo jamila u autobusu.
"Ono koje je samo.", rekla sam ja.
(Coche Cama busevi imaju konfiguraciju dva sjedala-prolaz-jedno sjedalo).
"A zasto?", pito je on.
"Pa...da niko sa mnom ne prica."
"Kako tipicno engleski", zakljucio je Brus i zalosno odmahnuo glavom.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...